پویش «تکریم قرآن کریم» در سراسر کشور برگزار می‌شود 
کد خبر: 4157339
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
به همت آستان قدس رضوی

پویش «تکریم قرآن کریم» در سراسر کشور برگزار می‌شود 

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن در سوئد همزمان با دهه اول محرم، از برگزاری پویش «تکریم قرآن کریم» در سراسر کشور خبر داد.

قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: یک‌بار دیگر اقدام رذیلانه و شنیع فردی فرومایه در کشور پَست و مُغرض سوئد در سوزاندن کتاب آسمانی مسلمانان جهان در ایام ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) موجب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه میلیاردی مسلمانان در سراسر جهان و باعث بروز انزجار و خشم و نفرت مسلمانان شد.

وی ادامه داد: با عنایت به برپایی خیمه‌های عزای سیدالشهداء(ع) در اقصی نقاط میهن اسلامی، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی پیشنهاد دارد به جهت تکریم کلام‌الله مجید، هر شب ساعت 20 آیات نورانی قرآن کریم در خیمه‌ها و تکیه‌ها پخش و با عنوان پویش «تکریم قرآن کریم» اهتمام ویژه‌ای در سراسر کشور صورت گیرد.

میریان گفت: با برگزاری این پویش، صوت نورانی قرآن هر شب در هیئات مذهبی و خیمه‌های عزای اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر کشور  طنین‌انداز می‌شود و با این اقدام عملی به دشمنان دین و قرآن می‌فهمانیم کلام نورانی خدا در دل و قلب همه ما جاری و ساری است و هیچ‌کسی نمی‌تواند مانع از عشق و علاقه به ساحت مقدس این کتاب آسمانی شود.

انتهای پیام
captcha